Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

21 Eylül 2016 Çarşamba

"9 EYLÜL 1922: ESARETİN SONU" SERGİSİ - Apikam 2016 İzmir

Uzun zaman oldu şöyle "bildiğimce" kamera karşısına geçmeyeli... Apikam'ın sevgili çalışanı kardeşim Nihat, eline aldı el kamerasını ve çekti... O çekti ben konuştum... Şaka yapmıyorum, Türkiye'nin bu sürecinde bizi huzura kavuşturacak yegane anlayış Atatürk düşüncesidir... Özellikle yakın tarihi bilmezsek, bilip de unutursak, çocuklarımıza anlatmazsak, kula kulluğu inanç sayarsak, laikliği, halkçılığı, devrimciliği Atatürk düşüncesinden çıkarmazsak ne oluruz? 15 Mayıs'ı ve 9 Eylül'ü unutursak ne oluruz? İşte bu yüzden daha çok daha çok daha çok yurttaşın ziyaret etmesini istiyorum bu sergiyi... Sırada başka sergiler de var, tasarlıyoruz... Ama ekim ortasına kadar sürecek bu sergiye mutlaka gelin... Sergiyi görmeden, sağda solda konuşanlara lafım yok, onları zaten ciddiye almıyorum... Ama "Cumhuriyetçiyim" diyen dostların gelmemesi, İzmir basınının ilgisizliği üzüyor beni... ha bu arada, Yeni Asır Gazetesi Haber Müdürü Zafer Şahin'e teşekkür ediyorum, geldi ziyaret etti... Bizim başka Cumhuriyetimiz mi var? Bizim başka Türkiye'miz İzmir'imiz mi var?
AK Partili, CHP'li, MHP'li ve tüm siyaset adamlarını, öğrencileri, polisleri, askerleri, Vali Beyi, Emniyet Müdürü'nü, Müftü'yü, Müslümanı, Hıristiyanı, Musevi'yi... Tüm yurttaşları bekliyoruz... Belki iyi olmadı kayıt ama idare edin artık... Dedim ya, uzun zaman oldu :) Şimdiden teşekkürler... Gelenlerin, geleceklerin ayaklarına sağlık...
Hasan Tahsin Kocabaş
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İÇİME SİNMİYOR, RAHAT DEĞİLİM!

  Bir ay sonra bugün “her şey bitmiş” olacak… Kim “Cumhurbaşkanı” kimler “milletvekili” öğreneceğiz. 14 Mayıs Pazar günü de umarım “demokr...